DUBAI #12

Dagene går, vejret er blevet mildere (i Dubai betyder det køligere) og vi har ikke lige så meget arbejde længere. I morgen står den på fødselsdag (min) og Cinnabons (de vildeste Dubai-style-kanelsnegle!) og d. 19. flyver Maiken veninde ned og besøger os i en forlænget weekend. Vi glæder os helt vildt, og er også igang med at lave et pakket turist-program, hvor vi skal op i Burj Khalifa, på ørkensafari (inkl. dune-bashing og kamelridning), besøge moskeen i Abu Dhabi plus det løse. Vi begynder at få lidt hjemve og glæder os til at komme retur til Kollywood, hverdag, familie, venner, remoulade, rødvin, flæskesteg, kulde, frisk luft og jul på dansk. Og så glæder jeg mig til at lave mad. Og støvsuge.

5 6 7 8 9 1 2 3 4

3 comments
  1. Det lyder jo helt fantastisk, og med hensyn til støvsugning, så er du altid velkommen i Nørregade! – Husk I har brænde til gode. Glæder os til vi ses!

    • Jeg kan snildt svinge støvsugeren på Nørregade – det blev alligevel til for lidt, dengang jeg boede på adressen😉
      I er så søde, men hvordan vi kan have brænde til gode, har jeg svært ved at fatte. Vi kigger forbi uanset, så snart som muligt. Bl.a. med kuffert, som kapitulerede 20 min før vi ramte lufthavnen i KBH. (den der dims man hiver ud, så man kan rulle med den). Det blev til et godt grin, og så skylder vi til gengæld en kuffert😉

      KNUS og ses snart.

  2. Maiken Stage said:

    Jeg glæder mig helt helt vildt til vi snart ses – og det er snart! Og til det pakkede turist-program. Juhu🙂

Skriv et svar

