DUBAI #2

Vi har taget hul på første weekend i Dubai. Her har man weekend fredag og lørdag, og så møder vi på arbejde igen på søndag. I morges røg vi i poolen, og så havde vi ellers lagt store planer for dagen. Start i Dubai Mall (verdens største) og så videre ud på oplevelse derfra – men endnu en gang overraskedes vi af varmen og luftfugtigheden. Jeg klarede presset i ca. 5 minutter, og så var jeg tilbage i center-airconland igen. Trods begrænsede udfoldelsesmuligheder, har vi på 8 timer i Dubai Mall dog alligevel set ihvertfald 10% af de over 1200 butikker. Vi har kigget ud og 828 m op på Burj Khalifa. Niels har fået full body massage, mens jeg har fået ordnet fusser. Vi har oplevet Dubai Fountain, Dubai Aquarium og Dubai Ice Rink. Jeg er blevet genforenet med en gammel kærlighed, Joghurtland (sidste møde var i Mexico City), og så har jeg måtte indse, at mænd må holde i hånd med andre mænd, bare fordi de er gode venner, mens jeg kan tro nej. Ikke i orden.

b7 b6 b5 b4
b8

b3

b2

Skriv et svar

