JULEGAVE GIVEAWAY

Jeg er i julehumør, og vil derfor lave en lyn-giveaway af disse to gule Gemstones i A3, så du kan nå at putte dem under træet til dig selv eller en du holder af. Derfor trækker jeg allerede en vinder kommende torsdag omkring 15-ish.

Alt du skal gøre er at:

– Like min facebookside (hvis ikke det allerede er klaret)
– Dele dette indlæg på facebook (der er en smart facebook-knap under billedet, som gør det pære-let)
– Skrive en kommentar her eller på facebook, så jeg kan se, du deltager. Frit fra leveren, vel at mærke, det er sjovere!

konkurrence

ny-tilkonkurrence

32 comments
  1. wow sende med hjertens glæde en jule deler og ønsker at vinde den❤ ville være dejligt med en ekstra jule gave i denne tid❤ glædelig jul til alle❤❤

  2. Josefine S. said:

    Det kunne være virkelig skønt, at vinde de her smukke, unikke billeder til min mor. Hun elsker at være kreativ, så mon ikke hun kan finde inspiration, når man drømmer sig ind i billedet. Jeg drømmer væk og bliver inspireret bare for at se på din smukke værk!✌️

    God jul!

  3. Kristina said:

    Kærlighed ved første blik 😍
    De står på min ønskeliste, vil gerne vinde 🙏

  4. Sys Christensen said:

    Utrolig flotte ville pynte hjemme hos mig

  5. Anne Sofie Renkwitz Madsen said:

    Jeg vil gerne vinde sådan en flot plakat! Mangler noget til at pryde min væg.🙂 Flotte farver!

  6. Maria-Louise W Madsen said:

    Præcis den der står øverst på min ønskeliste! I min familie er de dog ikke så gode til det med at handle på nettet, må derfor sukke længe efter en gjorde plakat😦 Ville være lækkert at kunne putte den under træet som en gave fra selveste kunstneren😀

  7. Charlotte said:

    Virkelig flot grafik! De vil passe lige ind i min stue.. på min bare væg!🙂

  8. Linnea Jensen said:

    Det er jo lige præcis på grund af de to smukke kunstværker dér at jeg opdaget dig og dine ting – og jeg er vild med det!🙂
    De står på min ønskeliste!

  9. Birna Lambaa said:

    Åhr!!
    Det ville passe SÅ perfekt ind i min nye lejlighed!!
    Inde i stuen til frit skue, så jeg, og mine gæster, kunne nyde det hver dag🙂

  10. Michael knap said:

    Hej Ditte det er nogle super fantastiske billeder du har skabt. Håber de ryger min vej😉

  11. Line Sejer said:

    Kunne man være heldig i denne konkurrence?! Ville elske, at kunne ligge disse to lækkerheder underjuletræet – selvfølgelig til mig selv 😀
    God jul herfra!

  12. Sarah said:

    Jeg elsker de billeder, og har flere gange overvejet, om det ikke var på tide at købe “diamantbilledet”. Så nu krydser jeg bare fingre for at jeg vinder det.

  13. Katrine said:

    Åh, hvor er de skønne, Ditte. Det er da den smukkeste julegave, som jeg ville elske at dele med min skønne søster.
    Rigtig glædelig jul til dig lige om snart🙂

    Katrine

  14. Lou said:

    Ville elske at vinde sådan et friskt pust til lejligheden. De ville jo passe perfekt ind i den gyldne ghetto🙂

    /Lou

  15. Christina Vibe Utzon said:

    Jeg synes dine billeder er fantastiske, og de vil så absolut få den bedste væg i stuen at stråle på!🙂

    Christina

  16. Mie T said:

    Når man har boet et sted 3 år, går det an at begynde, at hænge noget på væggene. Og det noget, må hjertens gerne være de her to stykker flothed.

  17. sofie bøgstrup sørensen said:

    Jeg er så glad for den jeg lige har modtaget til vores stue (gemstone 3) så at vinde denne præmie ville jo bare være helt fantastisk🙂 Så ville jeg hænge dem på min kommende søns værelse🙂 Julehilsner Sofie

  18. smukke billeder i smukke farver – ville matche flot til mine andre billeder på væggen🙂

  19. Trine said:

    Lige hvad jeg ønsker mig sammen med et Kähler lyshus.

  20. Charlotte B. said:

    Delt, for min stue trænger VIRKELIG til et farverigt indspark!

  21. Laila Grøn Truelsen said:

    Åhhhhh de er så fine dine billeder og tænker de vil pynte på mit hjemmekontor som jeg meget snart skal til at få fikset og gjort klart😉

  22. Darma Duus said:

    uhhhh jaaaa – det ville være dejligt at kunne hænge et levende og skønt billed op når julepynten ryger ned!! Du er en rigtig julenisse at give en væk – glædelig jul!!

  23. Kære Ditte, vi ønsker også noget Ditte-kunst til stuerne, måske større end a3 , så vil hellere vinde en god pris på den rigtige størrelse en gang i det nye år. Kh Kaj og Bente

  24. Stine said:

    Wauv wauv wauv – super flotte!

  25. Rikke said:

    Sprød sten til væggen! Ja tak…

  26. Sarah Maj said:

    Jeg har en veninde der har ledt efter kunst til sine vægge i et godt stykke tid, og hun har sukket længe efter dine flotte sten – at kunne overraske hende med sådan en juvel, ville være en julegave i sig selv for mig!

  27. Kristoffer Eng said:

    jøss, jeg har akkurat hatt besøk av et vennepar her i Oslo, som har et par av dine verk på veggen hjemme. ble litt misunnerig første gang jeg så dem, derfor måtte jeg bare henge meg på her.. God jul!

  28. Om jeg vinder eller ej så tror jeg da jeg vil kigge lidt mere på din kunst!

    det er godt nok flot!

    god jul

  29. Kæreste Ditte

    Har ofret den signerede B2 ‘Gemstone’ på et forlist forhold, som ikke overlevede tidens tand ed samme elegance som printene, så derfor vil jeg jo største selvfølgelighed deltage, om ikke andet så for syns skyld, for du laver flotte-flotte ting som gør én glad hver gang man ser på dem, men om man skulle være så særligt begunstiget at vinde eller ej er underordnet, for det vigtigste er at give et rygstød hvor det er fortjent og ikke bare holde sine roser for sig selv – det kunne jo være én selv, som blev forbigået næste gang . . .

    God speed, lady . . . .

Skriv et svar

