HVEM-ER-DU-KONKURRENCE?

Inden så frygteligt længe, runder Kramfitterknas 25.000 besøg, og det er jo egentlig ret mange.
Og så slog det mig – hvem er du, der har kigget med? Jeg er nysgerrig, og for at få dig til at tale,
vil jeg kaste mig ud i den første Kramfitterknas konkurrence nogensinde. Man må forresten også
gerne deltage, selvom det er første gang man kigger forbi!
Så giv lyd/skriv en lille hilsen i kommentarfeltet (nederste cirkel her til venstre) og deltag i
konkurrencen om 2 valgfri uindrammede ‘Gemstones’. Du kan se dem alle her og kig så forbi igen
på søndag d. 5. maj, hvor jeg trækker lod og offentliggør en vinder. Jaaaa, GO!

billede_blog

24 comments
  1. Mia said:

    Hit nu med den gemstone! Den er min! (Jeg er fan)

  2. Monica Tronhjem said:

    Følger dig og dine værker tæt søde Ditte🙂 De ville pryde flot på en af vores vægge.

  3. Kasper said:

    Jeg kan måske tilskrives ca. 30 besøg i løbet af det sidste 1½ år – synes de er utroligt flotte, de her gemstones🙂

  4. Maria said:

    Make my day🙂

  5. haha ja tak, lad da lige mig få sådan en vidunder til mine kedelige vægge🙂

  6. Ida Madsen said:

    Er vilde med dine gemstones! Du er meget dygtig, Ditte. Knus Ida

  7. Jamen, det er jo mig Ane der kigger med Fordi det er hyggeligt at følge med i Dittes verden
    Og fordi du da laver nogle skønne ting og sager!! Vi har lige købt vores drømmehjem – og kan sagtens forestille mig en Ditte G. på væggen

    Knus Ane

  8. JAmen Ditte jeg er også kæmpe fan af dine fine Gemstones..
    Og så er jeg jo sygelig FB-stalker (så dit link ;p )
    TIL ALLE JER som ikke har mødt Ditte endnu, så kryds fingre for at jeres veje mødes, Ditte er et exceptionelt og ekstraordinært dejlig bekendtskab!

  9. Pauline said:

    Mig mig!

  10. Katrine Mikkelsen said:

    Hej Ditte!
    Selvfølgelig støtter jeg da et så godt initiativ – de er så fine dine Gemstones!
    Uanset om de skal hænge på min væg eller en andens, vil jeg da benytte enhver lejlighed til at at kaste masser af thumbs up i din retning.
    Men ingen tvivl om at de vil se SÅ flotte ud hos mig🙂

    Kh Katrine

  11. kim skærbæk Jensen said:

    Din blog er stadig skide sej!🙂

  12. Jeg følger også med Ditte -og krydser fingre for at vinde et af dine flotte computer-tryk!🙂

  13. Indrømmet! Jeg er Kramfitter-snager. Og ville bestemt ikke have noget imod, at have flere af dine fine sten hængende😉

  14. Anne said:

    Du er for sej Ditte;)
    Dine hyggelig posts og fede projekter bringer
    Glæde her på børneafd. Kolding sygehus hvor Viggo og jeg endnu engang befinder os…
    Og dine gemstones vil være prikken over iet hjemme hos os;)

  15. Anne Philipp said:

    Jeg vil gerne ha’ nogen!

  16. Sara Klougart said:

    De er så fine dine billeder… Wee… Du ved, hvem jeg er 😃😳😃…

  17. Bettina Petersen said:

    Du er en kæmpe inspiration til mit studie… dejligt man kan følge lidt med i hvad du render og laver🙂 Håber du har det dejligt🙂

  18. Hej Ditte,

    jeg er en dame på 28 som er bosat i Norge. Jeg kan ikke lide blogs, men jeg kan lide din og en anden en der også har pæne ting, men dine er pænest.

    Jeg kan lide meget chokolade, frisk luft i hovedet, søde vine og store udsigter. Jeg ville elske at have en af dine gems på min norske trævæg. Jeg kan nemlig også godt lide ting fra Danmark som er lavet af Ditte Gjøde.

    Hej hej.

  19. Tea Madsen said:

    Er hyggeligt at følge med i dit og din families liv, som man har kendt siden man blev født! Og så laver du jo nogle mega flotte ting!

  20. Jonathan said:

    Sjældent har jeg set noget så smukt! (Y)

Skriv et svar

