at have det godt.

Det er længe siden, jeg har passet min blog. Lige nu bor jeg i kollektiv med Lise, Jesper og Thomas Jacob, bare lige indtil den nye lejlighed er indflytningsklar. Første billeder er af vietnamesiske forårsruller, jeg fik serveret i kollektivet. Billedet har jeg taget med en dejlig gammel linse, Jesper har fået. De to sidste billeder er fra Thomas og Jespers tur til Sverige, hvor Lise og jeg skulle have været med. Det ærgrer de sig egentlig lidt over, at vi ikke var.

Skriv et svar

